Fredag 6/3-09

Fortfarande grått och tråkigt väder ute...
Tänkte fara åka skidor men de var ju inte så motiverande väder så jag skippade det.
I går var jag och pappa till stugan och fixade dära,, vi for runt halv 10 på morgonen dit sen så åkte vi förbi överkalix och jag kollade på Malins nya lägenhet,,, den var finfin :) Sen åkte vi hem till Luleå runt 9 på kvällen. Så då åkte jag hem till lägenheten och såg en film med Alle.. Jag var så jäkla trött när jag kom hem eftersom jag hade varit ute hela dagen, så de blev en rätt så tidig kväll för mig....
Nå iaf, i dag är det fredag så har funderat lite grann på vad man ska göra i kväll!?
Var lite sugen på att gå ut, men de går ju så himla mycket pengar...
Nåja jag, Alle och mamma ska äta tacos ikväll så det blir gött!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0