blondie

Okej de har varit en fullspäckad dag! Jag sjukskrev mig från arbetet eftersom jag fortfarande hade ont i magen, jag fick åka till läkarn och dem tog prover och kollade igenom hela mig i princip. Jag var frisk men tydligen var jag uttorkad?! haha, helt skumt!  Jag har då inte märkt nånting, så nu blire massa vatten! =) I övrigt var de bara magkatarren som spökade (vilket jag redan visste)..
Har varit hemma hos päronen och ätit middag å fikat. Kom precis hem från Friends där jag fikat med Vera, Maria, Linn och Anna.. Jag har även hunnit slänga i hårfärg i håret nyss, så nu ska jag bli blond :D inte kanske jätte blond, men typ ljusblond. :) Blir väl någon bild här sen på hur håret blev.
 
haha alltså hur kul hade vi inte här tjejor?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0