Calvin Klein

Vilka toppen julklappar jag fick i år!! Calvin Klein parfymer av mamma och pappa, sedan smink från Make up Store, presentkort att klippa håret eller göra fina naglar,, nagellack, partyväska hmm, ja de var de jag minns nu iallafall =)
 
Hursomhellst så har vi välkomnat magsjukan här hemma, nu har jag iallafall sluppit kräkas men ont i magen har jag konstant!!! Så blir hemma från jobbet både idag och imorgon, får se hur man mår på torsdag!
 
Men ikväll har jag börjat må bättre efter mängder med Coca-cola och INGEN mat, så då tröstade jag mig själv med att beställa kläder från Nelly, eftersom jag inte kunde gå ut och roa mig med mina vänner! ;)
 
Hoppas alla läsare har haft en trevlig jul!! Nu ska vi mysa ner oss i soffan och se en film här hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0