I´ve got a cold!

Jahapp, de blev bara en snabbsväng till jobbet idag, kände mig redan förkyld igår, så hann bara vara en timme eller så, sedan var de bara att gå hem och lägga sig, fick väl feber eller nått.. Ska försöka vila upp mig inför julen och dessutom vill jag kunna jobba i helgen.. Så blir väl hemma till på fredag!?
Igår gjorde jag kanelbullar och annsofie kom förbi, de blev bara liiite sent, haha vi satt uppe till typ kl ett på natten!? Ajja trevligt var de med sällskap =)
 
Nu har jag sovit några timmar, så känner mig lite bättre.. Blir att mysa i soffan med film och glass och bara försöka bli FRISK!
 
 Hittade massa kläder i garderoben som man inte använt på hundra år! Kanske dags att börja nu då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0