julmys

Jag har fått hostan från helvetet :P Nä men jag har hostat fruktansvärt mycket idag så längtar inte tills jag ska gå å lägga mig för då kommer jag väl hosta upp lungorna! :P Jäkla förkyldning..
 
Min morgon började som vanligt med näsblod, SUCK!! Ajja förmodligen är de förkyldningen som orsakar det..
Nåja lite frukost på de, och en snabb-visit till storheden för att inhandla sista julklapparna åt Sebastian och därefter raka vägen till jobbet. Där hade vi riktig julstämning med tomteluvor och jullunch å bara allmänt roligt tillsammans =) Efter jobbet blev de en runda på storheden IGEN med Veronica och sen ett besök till Maria på Loet :)
Ikväll har jag varit hos mamma å pappa och ätit varma mackor å hjälpt att klä julgranen.. Så de har varit en supermysig dag! Nu äre Die Hard på tv som gäller ;) Bruce is thaa shit!!
 
Ha en trevlig fredagkväll mina kära läsare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0