julshopping

You see the smile on my face, it was you who gave me a reason to smile, you made me strong again, you make me feel important and I am so grateful that I got the opportunity to get to know you...
 
Idag har de blivit massor med julshopping med mina kära vänner Maria och Anna.L, så nu är jag i princip klar med alla julklappar :D så himla skönt!!  De blev en timeout från shoppingen, och istället en fika på friends =) Har varit ute på storheden med pappa och inhandlat julklappar till barnen  nyss., Finns inte EN enda leksaksaffär inne i stan!? Skiit dåligt :P
 
Samlar krafter för att orka mig ner på affären för att träffa Maria och handla lite ingredienser, funderar på att baka kanelbullar ikväll. Imorgon jobbar man kväll, sedan ledig onsdag och på torsdag börjar mina monsterpass, yeey.. Taggar för LONDON i januari!! Måste ha nått att se framemot ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0