Måste börja simma!

Jag måste komma igång med att börja simma igen! Jag var skit duktig här i höstas och tränade mycket och kom verkligen i form, men efter att jag kom tillbaka från Spanien blev jag förkyld and so on, så då har det inte blivit att träna nånting!! Men hoppas att jag kan börja till veckan och hårdträna, och så ska jag börja åka skidor när de inte är så satans kallt ute :)
Har varit och jobbet idag, slutade fem, sedan möte efter de blev de att bjuda mamma och pappa på middag. Lax med potatisklyftor :D Supergott! Nu blir de Kalla fakta och sedan göra pepparkakshus.. Imorgon är jag ledig!
 
Jo juste, de blev typ ingen skillnad med hårfärgen.. Håret ser likadant ut, ingen på jobbet märkte nå :P haha
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0