mysa på hemma!

Jag är såååå trött!! Blir snart att bädda ner sig under täcket och glo på någon bra serie och bara mysa på i de här snöovädret ute. Har jobbat hela dagen/kvällen, så blev direkt hem och slänga sig i soffan och kolla på tv.. Igår jobbade jag till 19, och efter jobbet mötte jag upp Veronica och Maria för att ta ett glas vin och fika på friends :) Så jag å mina fin-tjejor hade de mycket trevligt, med massa tjejsnack :) Jag jobbar eftermiddag imorgon, och så är jag ledig måndag :)
 
Ha en trevlig lördagkväll!
 
Alltid trogen!  haha ;)
Jag har nog aldrig druckit kaffe till en sån vacker utsikt som i Kroatien,, lite skillnad med snön här hemma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0