sjukt kallt

Har jobbat hela dagen, vilket har gått smidigt som vanligt, ända nackdelen är väl hostan som jag fått dras med hela dagen.. Inatt var det hemskt att försöka sova, hostade till sådär tre på morgonen.. Ajja, inatt blire massa hostmedicin =)
Hursomhellst har de varit superlugnt på jobbet ikväll, eftersom de är 27 minus, så jag å Tina spelade lite hockey på golvet, jag var målvakt ;D haha, skitkul!
 
Har hängt med Maria ikväll efter jobbet, vi har varit å kört bil runt stan och kollat läget (och de var helt dött på stan för att vara en lördag).. Sen for vi och hängde gäng på statoil hos kära Anna.L, så de har varit såå trevligt ikväll.. Nyss hemkommen så nu blir de tv och sova =)
 
Natti natti!!
 
Meee and Maria =)
Neeej inte är jag nå trött på flygplatsen!? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0