sunday!

Ja vad ska man säga om gårdagens julfest?! ;) Den var toppen! Maten var god och musiken var riktigt bra, så vi var redan uppe på dansgolvet kl åtta på kvällen ;) Efter blackis, blev de utgång på olivers inn! Idag har jag varit och fikat med Anna.E och Maria på friends, för att prata om alla saftiga nyheter och detaljer från gårdagen :D hahaha, usch tur att de bara är julfest en gång om året! ;)
Efter att vi fikat gick jag på stan och köpte en glittrig kavaj (of course) "glitter-flickan" och så blev de lite smink från make up store,, nu blire mysa i soffan och se säsong 2 av 24!! Skönt att man är ledig imorgon också!! Riktig långhelg :D Men sen börjar mina monsterpass under hela jul veckan osv osv.
 innan vi ska sätta oss i taxin påväg till julfesten!
 
  Jag och chefen, Peter!
Här är kavajen jag köpte idag! Superfin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0