Wednesday

Få se nu, vad har man gjort idag!? Jo min moster Ann-Marie kom och hälsade på mg på morgonen, och vi pratade minnen om när vi var i GC och drömde oss tillbaka till värmen ;) Efter hennes besök gick jag ner på stan för att träffa Anna och Minna, som vanligt blev de en kaffe på friends :) Men sen kom Mikaela och Karin till friends, så då tog jag ytterligare en fika med dem :D haha. Blir många fika-pauser för mig ;)
 
Sedan blev de en snabbrunda på stan, och då köpte jag en klänning, en GLITTRIG! Ovanligt? Vad är det med mig och glitter egentligen? :)
 
Plötsligt blev det eftermiddag och jag gjorde förrätt (västerbottenspaj) och lammstek med potatisklyfftor :)
 
Nyss kom jag hem, har varit i domkyrkan med mamma och sett när dem krönade Lucia, och så blev de ett besök till min andra moster Eva :)
 
Superbra dag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0