yeeey

Har blivit en hel del film och mys i soffan idag, och dagens vinnare blev helt klart filmen; snow white and the huntsman.. Måste ses!!
Har haft mamma och pappa på besök här tidigare, dem hade varit på stan å köpt sista julklapparna, själv har jag inte kunnat gå ut eftersom jag ännu är förkyld :/ Men fick julmust och mjukkaka som tröst av dem ;)
Men imorgon tänkte jag hursomhelst fara och jobba :) Kan ju som sagt inte missa jul-lunchen med alla mina kära kollegor!
Annsofie har också varit här och hälsat på ikväll,, så mysigt med sällskap =)
Fick nå sötsugsanfall här tidigare så då gjorde jag chokladbollar,, mums!!
Nä nu blir de att köra igång nästa film!
PUSS!
 haha de var många drinkar på en gång!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0